KRIZOVÉ KOMUNIKAČNÍ CENTRUM CALLCENTRUM

MODERNÍ TECHNOLOGIE POMÁHAJÍ

Krizové komunikační centrum (KKC) patří mezi hlavní činnosti spojového družstva Jednotky civilní ochrany Praha. Tento moderní technologický celek má za cíl potřebným subjektům ve velmi krátké době zřídit efektivní komunikační kanál. My přivezeme a zapojíme technologie, vy dodáte prostory, elektrickou energii a své pracovníky či dobrovolníky.

Váš text začíná právě zde. Klikněte a můžete začít psát. Rem aperiam eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit.

Quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet consectetur adipisci velit sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et dolore magnam aliquam quaerat.

Pro koho je krizové komunikační centrum určené?

Váš text začíná právě zde. Klikněte a můžete začít psát. Et dolore magnam aliquam quaerat voluptatem ut enim ad minima veniam.

Obce, městské části

Orgány, instituce

Neziskové a humanitární organizace

Humanitární organizace jsou zapojeny do pomoci při velkých či lokálních katastrofách, pandemiích. Díky neodkladně zřízenému krizovému callcentru jsou schopny přijímat požadavky na věcnou a humanitární pomoc, registrovat dobrovolníky, poskytovat informace v evakuačním středisku či asistenčním centru pomoci.

K dispozici mohou být až dvě telefonní čísla. Na jednom tak například v humanitárním centru lze vyřizovat požadavky od osob či obcí postižených pohromou na věcnou pomoc, na druhém pak přijímat nabídky s touto pomocí a dary.